Bloc personal,

dijous, 21 de maig del 2020

The Midnight Gospel (2020) S01

[120]

Valoració



Fitxa tècnica

Creador: Duncan Trussell
Actors de doblatge: Phil Hendrie, Duncan Trussell, Joey Diaz

[ Animació, aventura, comèdia ] 8 capítols de 20-36min

Sinopsi

IMDb (8,3):
“Clancy, un emissor espacial amb un simulador de multiversos que no funciona correctament, deixa la comoditat de la seva llar per entrevistar éssers que viuen en mons moribunds.”

Crítica

Genial!

M’ha costat entrar-hi, però quan li he trobat el punt, he començat a veure els capítols per segona vegada, perquè se m’ha fet curta. Vaig veure el primer capítol i em va deixar bastant indiferent. La vaig deixar. Però als pocs dies vaig donar-li una segona oportunitat i em va enganxar moltíssim.

La sèrie té 3 nivells ben diferenciats per elogiar: la gràfica de les il·lustracions (colors pastels i degradats psicodèlics), l’aventura puntual que es viu en cada capítol on passa una cosa ben concreta i en la que no queda cap detall a l’aire (una bojeria si no et vols perdre detalls) i finalment el contingut oral, la història que tracta el capítol, que res té a veure amb el que passa i sempre són temes filosòfics molt ben trobats i treballats. Senzillament genial! No puc dir res més.

Acostumo a veure tot el material audiovisual en versió original subtitulat. En aquest cas, si havia d’estar pendent de les dues històries i dels detalls exhaustius de les il·lustracions, m’era impossible anar llegint subtítols, així que he optat per versió doblada.

Resum (amb espòilers)

The Midnight Gospel gira al voltant d’un espaiós (vídeo podcaster a l’espai) anomenat Clancy Gilroy que viu en una dimensió anomenada "The Cromatic Ribbon", on els agricultors de simulació utilitzen potents bioordinadors per simular universos per recol·lectar tecnologia.

Cada episodi gira entorn dels viatges de Clancy a través de planetes dins del simulador, amb els éssers que habiten aquests mons com a convidats que entrevista per a la seva emissió espacial.

Aquestes entrevistes es basen en entrevistes reals derivades del podcast de Trussell, The Duncan Trussell Family Hour. Els episodis solen acabar amb un esdeveniment apocalíptic del qual Clancy gairebé no aconsegueix escapar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada