Bloc personal,

dimarts, 4 d’agost del 2020

Mulgoe (2018) (Monstrum)

[891]

Valoració



Fitxa tècnica

Direcció: Jong-ho Huh
Guió: Jeong-uk Byeon, Heo-dam
Actors: Myung-Min Kim, In-kwon Kim, Hyeri Lee

[ Acció, fantasia, terror ] 1h 45min

Sinopsi

IMDb (6,0):
“Yoon Gyeom és un oficial fidel del rei Jung Jong de Joseon. Lluita contra un monstre que amenaça la vida del rei Jung Jong i un grup de persones que intenten deposar el rei Jung Jong.”

Crítica

Em recorda una pel·lícula francesa…

No sé perquè, però em sembla haver-la vista, doncs hi han detalls que em són molt familiars.

Com a pel·lícula clàssica de lluita asiàtica m’ha agradat molt. La coreografia és un art que no només s’ensenya a dansa. Però em recorda tantíssim també, a una pel·lícula francesa ambientada a finals del s.XVIII en la que un monstre adiestrat va atemorint les gents de les poblacions… Le pacte des loups (2001).

Resum (amb espòilers)

Ambientada el 1527 durant el regnat del rei Jungjong, on la pesta s'està estenent a Joseon i creixen els rumors de que una misteriosa criatura viciosa anomenada "Monstrum" està rondant pel país.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada