Bloc personal,

diumenge, 2 de maig del 2021

“Progressa adequadament” - 2

Volia deixar aquí anotat que, tot i que per moments em sembla que m’he quedat estancat en el progrés, i tenint constància també que amb l’ajuda adequada progressaria amb més constància, estic avançant molt. Ara mateix ja puc fer pràcticament tots els exercicis d’escalfament i escales en dues hores i mitja amb les seves pauses corresponents. Això té un doble mèrit, primer perquè començo a agafar resistència de llavi i després perquè ja les faig totes sense haver de pensar massa, automàticament. Sé que això tampoc hauria de ser així, però almenys ja tinc clar quin “color” té cada tipus d’escala/acord.

El que vull ara és afegir-hi també les menors naturals, menors harmònics i pentatòniques menors, que no les tenia com imprescindibles. També m’agradaria fer dues sessions d’estudi: una pel matí i una altra per la tarda.

Vaig fluix encara en transcripició, doncs em fa moltíssima mandra. I tinc pendent de començar dictats rítmics i començar a maxacar amb patrons.

Ànims i escalf, que vaig bé, perquè si no m’ho dic jo no sé pas qui m’ho dirà… ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada