Bloc personal,

divendres, 23 de juny del 2006

86,300 Kg OBJECTIU ACONSEGUIT!!!

La setmana passada em veia inflat i tenia la sensació que no baixaria de pes... això i el fet de no portar cap moneda per la balança van fer que no em pesés. Així que aquesta setmana quan m'he pesat, quina no ha estat la meva sorpresa quan he vist que no solament havia baixat del 88 Kg sinó que ho havia fet dels 87. Exactament 86,300 Kg.

S'ha de dir que quan em vaig veure inflat em vaig posar més estricte i vigilant el que menjava i el que no.

Ara, això sí, per celebrar-ho i aprofitant que era Sant Joan m'he inflat de coca com un porquet. He estat tota la nit amb mal de panxa amb ganes d'anar de ventre i de vomitar però ni una cosa ni l'altre... ;-)

Bé, ara a vigilar i a mantenir-se.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada