Bloc personal,

dijous, 13 de juliol del 2006

86,100 Kg (de gimnàs)

Doncs a 2 dies del salt ja només em queda dir que "hasta aquí hemos llegado". La setmana passada no em vaig poder pesar perquè no portava moneda per la balança, però ja veia, de fet ja fa setmanes que ho veig, que d'aquí no baixo.

Puc baixar si m'elimino tots els extres realment un o dos quilets, però són aquests quilos que igual que es treuen es posen. En tot cas, l'objectiu està aconseguit i el salt a la volta de la cantonada... ;-)

El desig més gran que puc fer ara és dir: que m'aguanti per molts anys amb el pes d'ara.

Així que, a menys que hi hagi una novetat important, deixaré ara mateix d'anotar els pesos setmanals. Com a molt ho faré mensualment... sí, mensualment. El proper emplaçament serà pel dia 11 d'agost, que ja estaré de vacances, que es quan tinc visita amb el metge per avaluar resultats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada