Bloc personal,

dimarts, 11 d’agost del 2009

Andreu Buenafuente dissenyador gràfic (???)

Fa una setmana que estic gravant, gràcies amb al meu stick d'EyeTV d'ElGato, les actuacions que va emetent TVE per la 2 del Festival de Jazz de Vitoria 2009.

Resulta que la informació que dóna el programa en el moment de gravar és molt bona. Fins el punt que avui m'he donat compte que no vaig gravar la primera actuació. Així que he entrat al web del Festival i m'he trobat amb aquesta notícia que m'ha deixat prou bocabadat: "Andreu Buenafuente, coautor del cartel de la presente edición, presenta la programación del 33 Festival de Jazz de Vitoria-Gasteiz".

Sabia que en Buenafuente tenia aficions com la fotografia o el dibuix. He vist que fins i tot ho feia força bé... però d'aquí a col·laborar gràficament en un cartell de tant renom com el del Festival de Jazz de Vitoria.

En fi, que m'ha deixat bocabadat!

Ieeep! Més coses... Aquí un vídeo del "procés de creació" del cartell: http://www.jazzvitoria.com/multimedia-video.html

A veure... cal primer de tot, dir que el cartell és col·laboració d'en Mikel Urmeneta amb en Buenafuente. I per qui no sàpiga qui és el Mikel Urmeneta, podríem dir que és l'ànima dels Kukuxumusu (a que ara sí sabeu qui és?).

Vist el vídeo, la part gràfica més impactant (i la composició) són d'en Mikel Urmeneta i la part més apastelada (acuarel·les) són del Buenafuente, així com part del titular més esvait. (Mireu el vídeo. Val la pena).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada