Bloc personal,

dimarts, 12 de maig del 2009

Mètode GTD (primer pas)

No sé si he fet algun comentari respecte el mètode GTD... potser ho he fet a títol personal... El mètode GTD prové de les paraules Getting Things Done, un llibre que va publicar David Allen el 2001. A Espanya se n'han fet dues edicions: el 2002 i el 2006.

Editat per Editorial Urano dins la col·lecció Empresa Activa, Organízate con EFICACIA és el nom que prén la traducció espanyola amb el subtítol "Máxima PRODUCTIVIDAD PERSONAL sin estrés".

Arrel d'aquest llibre David Allen s'ha fet molt conegut i ha començat a fer tota una gira de coferències explicant el seu sistema organitzatiu que li han reportat una gran fortuna...

Bàsicament es tracta d'un sistema d'organització personal que va més enllà de la típica fòrmula d'anar-te fent llistes per aconseguir objectius.

Hi ha un altre senyor, l'Alberto Pena, que té un web ThinkWasabi que parla de molts temes interessants. Però potser un dels puntals o tema que li interessa molt és el GTD. En podeu trobar més informació aquí: http://thinkwasabi.com/tag/gtd/.

De res un altre cop... ;-)

Bé doncs, al que anava (tot això no ha estat més que una introducció), que el primer pas per seguir el mètode (que en línies generals ja conec justament a través del web que he mencionat) és comprar el llibre... I feia mesos que ho tenia pendent. Ho volia fer a través de web, però com sempre, les despeses d'enviament valen de vegades quasi més que el propi llibre. Així que ahir em vaig acostar a Llorens Llibres, vaig preguntar pel llibre i no el tenien. Però en tenien un munt de molt interessants també de la mateixa col·lecció. El vaig encarregar i em van dir que abans de que acabés la setmana m'avisarien a través d'un missatge al mòbil. Això va ser ahir a les 19h... avui a les 12h rebia el missatge que ja el tenien. Ara mateix en vinc.

Com dic, és el primer pas...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada