Bloc personal,

dilluns, 11 de maig del 2009

Star Trek (2009)




[1]

Fan incondicional!



Lorem ipsum.



No hi puc fer res… sóc un trekkie i ho reconec. I aquesta nova “saga” em té emocionat!



IMDb (8,0):
“El temerari James T. Kirk intenta viure d’acord amb el llegat del seu pare i conjuntament amb el Sr. Spock que el manté a ratlla, viatjant en el temps creant forats negres per destruir un planeta de la Federació.”



Títol original de l’entrada:

STAR TREK XI: jo hi vaig ser…


En el dia de la seva estrena i tal i com vaig prometre... jo hi vaig ser.

I per mi, una de les millors pel·lícules dels últims anys. Serà qüestió de deixar passar el temps i veure-la una altra vegada, a veure què...

Ara que, amb el temps que feia que no hi anava, 6,50 € són dinerets... Però més cares són les crispetes... ;-)

El millor: Spock / Zachary Quinto / Sylar, sense dubte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada