Bloc personal,

dijous, 13 de juliol del 2017

Star Trek III: The Search for Spock (1984)




[506]

Continuant amb la meva nova addicció… ;-)



Lorem ipsum.



Que bé que m’ho passo! Aquesta dirigida pel mateix Leonard Nimoy i amb canvi d’actriu per la Saavik (en l’anterior era la Kristie Alley i en aquesta i ‘la propera’ és una tal Robin Curtis –se m’ha fet difícil veure-li la cara canviada–). Almenys aquest cop l’he entesa, perquè em semblava una mica liada l’última vegada que la vaig veure.

Sóc conscient que les estic sobrevalorant, però és el que em demana el cos… ;-)

APUNTS: En el final d’aquesta pel·lícula, destrueixen la nau renovada per l’Star Trek: The Motion Picture de 1979, la USS Enterprise NCC-1701, i finalment han d’escapar en una nau Klingon.



IMDb (6,6):
“L’almirall Kirk i la seva tripulació (top 5: McCoy, ‘Scotty’, Sulu, Checov i Uhura) arrisquen les seves carreres a robar l’Enterprise a punt de desvallestament per tornar al planeta restringit Gènesis per recuperar el cos d’Spock.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada