Bloc personal,

dimarts, 18 de juliol del 2017

Lucifer (2016) S01




[29]

No he pogut amb ella! Em supera!

M’havia proposat només comentar sèries que m’havia pulit de principi a final, però hi han sèries –com el cas que ens ocupa– que comencen molt bé, hi veus una bona barreja d’ingredients i un cop passada la sorpresa inicial, queden en res… en res que mereixi la meva atenció i el meu temps. Així doncs, com és el cas també, en sèries que tingui bastant avançades i que faci més de sis mesos que no hagi volgut continuar –per falta d’interés, of course– les exposaré aquí igualment per deixar-ne constància de que no valen la pena, òbviament… ;-)

És una sèrie que visualment està bé, però que no aporta res excepte la bellesa dels actors –què guapos són els punyeteros!– i a veure amb quin “poder sobrenatural” ens ensenyarà el protagonista principal sent, com ell mateix diu, el diable en persona. O sigui que, per mi, no val la pena, tot i que sóc conscient que agradarà a més d’un… Ja hi ha una segona temporada completa (18 capítols) i la tercera gravada a punt per emetre a partir de l’octubre (22 capítols), la qual cosa confirma que ha agradat a força gent i haurà tingut bones audiències.

13 capítols de 43 minuts.



IMDb (8,3):
“Lucifer se’n va a viure a Los Angeles.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada