Bloc personal,

diumenge, 13 d’agost del 2017

Star Trek: Voyager (1995) S01




[33]

Al final t’hi acostumes… ;-)

Al principi em semblava una mica estranya i rebuscada, però l’excusa per trobar una història per explicar està ben trobada i al final t’acabes acostumant als personatges. N’hi han de més creïbles i de menys. El que menys m’agrada és la veu de la capitana: té veu de vella… però, com tots, té el seus moments i puntualment pot arribar a ser convincent.

Estic veient al mateix temps Star Trek: Deep Space Nine (1993) S01, Star Trek: The Next Generation (1988-89) S02 i Star Trek: Enterprise (2001-02) S01 i d’entrada, em semblava bastant “fosca”, com DS9, però al final sembla que no ho és tant. De la mateixa manera que ha agafat moltes coses bones de TNG també n’ha agafat de dolentes i té bastants “vicis”, per cert. L’important però, és que entreté i ho fa bé. M’hagués agradat abans de seguir amb aquesta acabar la S02 de TNG, però tinc alguns problemes amb els subtítols i DS9 (S01) que també estic bastant avançat, era massa fosca i amb masses errors de tipus “ergonomia en una estació espacial”, per exemple, així que per això he continuat amb aquesta. Igualment no tinc problemes per saltar d’una a l’altra i anar comparant. De moment la millor: TNG, amb diferència.

APUNTS: Aquests són la nau (USS Voyager NCC-74656), la “jerarquia de colors“ de l’uniforme i el comunicador en aquesta sèrie i temporada (em sembla que almenys això no canvia en el transcurs de les 7 temporades…).


16 capítols de 45 minuts.



IMDb (7,7):
“A l’altra punta de la galàxia, a setanta-cinc anys de distància a màxima velocitat warp de la Federació, la nau estelar USS Voyager NCC-74656 ha de cooperar amb els rebels maquis per poder tornar a casa.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada