Bloc personal,

dilluns, 21 d’agost del 2017

Star Trek: Voyager (1995-96) S02




[34]

Està bé, però comença a perdre força…

A mi m’agrada i m’entreté bastant, però hi han capítols… i capítols! N’hi han de bastant dolents, alguns que comencen a centrar-se en els diferents personatges principals i algun altre que està força bé (els menys). Però es comença a fer una mica pesat, sobretot quan veus que tot és una qüestió de pressupost.

Ara m’he centrat bastant en aquesta sèrie i he deixat les altres que tinc pendents (TNG, DS9 i Enterprise) una mica de banda perquè em falten alguns subtítols en espanyol i se’m fa una mica farragós tot en anglès… encara que “energice”, “engage”, “captain to the bridge”, “warp nine” i altres frases repetides fins la sacietat són fàcils d’entendre… ;-)

Només porten un any de gravació de la sèrie i alguns actors ho porten ”malament”. També es pot veure la no correlació entre gravació i emisió per algun estilisme capilar… ;-) Al mateix temps que estaven emetent aquesta sèrie, també es podia veure Star Trek: Deep Space Nine (1993-99) en la seva 4a temporada, just en tot el seu apogeu.

APUNTS: Aquests són la nau (USS Voyager NCC-74656), l’uniforme i el comunicador en aquesta sèrie i temporada. M’he començat a donar compte que aquest uniforme és el més lleig de tots, doncs és un mono de treball amb muscleres (hombreras) amb unes gomes al final dels pantalons que passen per sota els talons perquè quedi més o menys estirat. A alguns els queda bé i a altres els queda molt gran… I el coll alt gris de sota només els queda bé als que no tenen papada… ;-)


26 capítols de 45 minuts.



IMDb (7,7):
“A l’altra punta de la galàxia, a setanta-cinc anys de distància a màxima velocitat warp de la Federació, la nau estelar USS Voyager NCC-74656 ha de cooperar amb els rebels maquis per poder tornar a casa.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada