Bloc personal,

dijous, 31 d’agost del 2017

King Arthur: Legend of the Sword (2017)




[516]

Doncs m’ha agradat moltíssim…

Em pensava que seria un pastel del tipus The Great Wall (2016) –que també tenia coses bones, tot sigui dit– i m’ha sorprés molt gratament. Vestuari, llum, escenografia, tot tipus de detalls en els que habitualment m’hi fixo, molt ben cuidats i treballats. És una pel·lícula d’entreteniment, tampoc ens enganyem, que ningú hi busqui rigurositat històrica, però molt molt ben feta. Aquest Guy Ritchie sap el que es fa.

No està massa ben valorada, però jo l’he trobat encertadíssima. I això que el trailer em donava a entendre que seria el comentat en l’anterior pàrraf…

M’ha fet gràcia veure ‘Littlefinger’ –àlies ‘Meñique’ de Game of Thrones–, recentment protagonista per ser executat en l’últim capítol… ;-)




IMDb (7,0):
“Robat del seu dret de naixement, Arthur apareix amb força en els carrerons marginals de la ciutat. Però una vegada treu l’espasa de la pedra es veu obligat a reconèixer el seu veritable llegat tant si li agrada com si no.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada