Bloc personal,

divendres, 9 de setembre del 2011

Anècdotes de la vida: teletransportació i impressió en moviment

Un cop vaig coincidir amb una noia que feia pràctiques de comptabilitat i veient que no se'n sortia enviant un simple fax, m'hi vaig acostar i li vaig preguntar si tenia problemes en l'enviament d'aquell fax. Em va contestar que li anava malament, que havia d'enviar el fax una vegada i una altra perquè ella posava el paper per una banda del fax i li sortia per l'altra quan el que realment estava esperant era que aquell paper arribés al fax del destinatari, desapareixent de la màquina talment com si la teletransportació de documents fos una cosa d'allò més normal en el dia a dia...

Ara explicar això queda en la més pura anècdota, però els temps canvien i ara queda constància de tot. I del que ara ha quedat constància ha estat d'això: un individu preguntava què s'havia de fer per imprimir un GIF animat, doncs a ell tot i els seus esforços, li sortia la imatge aturada. Imagino que ha vist tantes vegades Harry Potter i els diaris en paper imprés amb les imatges en moviment que ha arribat un moment en que no sap què és realitat i què és ficció... sinó no té explicació.


[Llegit a Ateneu Popular.]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada