Bloc personal,

diumenge, 13 d’abril del 2014

La Talaia, cursa de muntanya - Small Race (13K) 2014


Segons el previst i amb molt bones sensacions. Al meu ritme… tirant a les pujades amb passa curta i recuperant a les baixades amb gambada llarga. Em pensava que hi haurien moltes aglomeracions al principi i em costaria molt remuntar, però no ha estat així. M’he posicionat on pensava que podia anar bé, he anat adelantant però sense ofegar-me fins que hi ha hagut un moment que la cosa s’ha estabilitzat. A la pujada forta tampoc no hi han hagut aglomeracions: darrera d’un altre corredor i algú també darrera meu, però jo al meu ritme.

Pim-pam, pim-pam… a la meva… De tant en tant veies algun “matat” intentant suicidar-se a les baixades i a les pujades el passava entre ofecs… i també algú que m’anava adelantant, però ja veies que anava sobrat. Com dic, jo a la meva, adelantant mica en mica.

Temps final:
1:12:56
… i encara que estaven anunciats 13K, el meu GPS n’ha comptabilitzat 12,75.

He quedat en el lloc 65 de la general (de 327 que han arribat a la meta). 17è de la meva categoria (59è general masculí, 16è entre els homes d’aquesta categoria)! Oh, Déu n’hi do! Molt millor del que m’esperava… (per fer una previsió, divideixo el total de participants entre 3 i calculo sobre aquest terç, per fer-me’n una idea: per tant, per posició, calculava al voltant dels 100 primers en el millor dels casos). Temps “oficial”: 1:13:32 (ja és això… la diferència de temps des que han donat la sortida, fins que hi he passat…)

La bossa del corredor un pèl justeta (ridícula és la paraula exacta) pel desemborsament de la inscripció, però en aquesta ocasió la samarreta tampoc ha estat excessivament horrorosa, com passa en la majoria de carreres (jo la qualificaria d’acceptable), i una cosa compensa l’altra… ;-)

Se m’havia oblidat comentar el tema del pes. Almenys que en quedi constància per anar veient evolució (si n’hi ha): avui pesava 95 kg, que ja són quilos per anar fent pujadetes…! Però bé! M’agradaria pensar que he guanyat múscul, perquè em noto amb força.

Sempre em passa que la setmana de tapering, la setmana prèvia a la carrera que toqui, com hi ha una baixada notable de quilometratge i en part d’intensitat, m’engreixo… i bastant. Aquesta setmana m’he pesat algunes vegades i sortien 96 kg (un dia fins i tot 97 kg!). I més que el pes, aquesta setmana se’m veia una panxa notable… (sempre tinc gana i quan menjo sembla que “no hi hagi demà”… no em sacio amb res!).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada