Bloc personal,

dilluns, 15 de gener del 2018

Kono sekai no katasumi ni (2016) (In This Corner of the World)



Direcció: Sunao Katabuchi
Guió: Sunao Katabuchi, Chie Uratani, Fumiyo Kono (manga)
Veus de doblatge: Non, Kira Buckland, Christine Marie Cabanos



[567]

Preciosa!

En la línia –per la temàtica– d’Hotaru no haka (1988) (aka Grave of the Fireflies aka La tumba de las luciérnagas) que tant m’ha agradat en els diferents visionats que he anat fent al llarg del temps, en el que ja saps com acabarà la cosa, malament, però molt més bonica, no tan dramàtica i amb un dibuix que a mi personalment m’ha recordat la “línia clara” europea. M’ha agradat molt i m’ha estranyat encara més no haver-ne sabut res fins ara. Tot i que, potser, per ser anime és un pèl llarga, a mi m’ha semblat molt interessant de principi a final i en cap moment la història ha perdut el seu interès.



IMDb (7,9):
“A Hiroshima durant la Segona Guerra Mundial, una nena de divuit anys d’edat es casa i ara ha de preparar els aliments per a la seva nova família malgrat el racionament i la manca de subministraments. Quan lluita amb la pèrdua diària de les comoditats de la vida, encara ha de mantenir la voluntat de viure.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada