Des dels primers temps de la nova era digital, especialment en aquest país, sempre hem tingut molt present que internet vol dir TOT GRATIS. I per mostra un botó: jo mateix sempre he estat buscant què em podia baixar fins arribar al punt de l'absurd que em baixava coses amb cap utilitat. Per sort, el seny s'ha acabat imposant i finalment em baixo 'by the face' només el que realment necessito.
Però com dic, els temps canvien, i si, per exemple, tota la música que tenia fins ara era totalment "il·legal", des de principis d'any que he començat a comprar la música que a mi m'agrada pagant-la com a bon cristià. Per ser honestos, també cal dir que compro aquella que no hi ha manera de baixar-se... ;-) i tampoc sóc un comprador compulsiu: he comprat 5 àlbums (1 per mes), cadascun per menys de 10 eur., d'autors i/o intèrprets als que he vist actuar en directe majoritàriament i m'han semblat interessants tornar a escoltar amb calma.
I al fet de tenir ja alguns àlbums de música comprats a la iTunesStore ara se li suma que per primer cop he comprat una tipografia: la Fertigo-Pro. El curiós és la manera en què l'he comprat... De fet la Fertigo-Pro és gratuïta i com a tal l'han promocionat en diferents llocs web. Quan la vaig veure de seguida m'hi vaig enamorar... té una construcció i legibilitat com poques, unes "f" de caixa baixa molt seductores i els números, m'encanten! Ara estava treballant en un logotip i me l'estava demanant a crits, però necessitava la versió itàl·lica... i aquesta era de pagament. Així que no m'ho he pensat gaire i l'he comprada.
El client ha quedat encantat amb el logotip i ha quedat pràcticament guanyadora la primera proposta presentada. S'ha engrescat i ja tenim les targetes a impremta i tot just preparem un nou web que no estava previst. Ha estat una bona inversió!
divendres, 28 de maig del 2010
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada