Bloc personal,

dissabte, 28 de gener del 2012

Frases, cites i refranys: follar

“Jo volia viure en pilotes
passant de tot el món,
però ara desperto cada dia
vestit de qui no sóc.
I volia follar com a la Grècia d’abans de nostre senyor,
però ara em masturbo cada dia
i mai, mai, mai, mai no en tinc prou.



La lletra sencera:

Què estranys que som en aquesta terra
que avui trepitgem tots dos.
Potser demà quan despertis l’oblidis de qui som.
Tot va tant de presa... pots veure pel retrovisor
l’última tendència, com diu adéu amb plors.

Jo volia viure en pilotes
passant de tot el món,
però ara desperto cada dia
vestit de qui no sóc.
I volia follar com a la Grècia d’abans de nostre senyor,
però ara em masturbo cada dia
i mai no en tinc prou.

Què estranys que som en aquesta terra
que avui sembla que digui prou.
Incomunicats per comunicació i gaudint de l’espectacle.
Tot és tan estúpid... tots volen viure a cos de rei.
Aquí si no estàs happy no hi pintaràs mai res.

Ara treballo 16 hores i puc pagar el piset
de 30 metres sense vistes, però sempre veig el got ple.
Després faig hores a una cuina d’un restaurant francès
i somio amb la veïna russa del segon primer.

Jo volia viure en pilotes
passant de tot el món,
però ara desperto cada dia
i mai no en tinc prou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada