Bloc personal,

dimecres, 26 de març del 2014

Enganxat al Happy 24h non-stop… ;-)

Des que diumenge el Marc em va voler ensenyar una cançó que li agradava molt (Happy de Pharrell Williams) i per error, en comptes de veure el vídeo “normal” de 4:08 minuts vam anar a parar a un vídeo d’una hora de durada em vaig quedar intrigat…

Avui, amb una mica més de temps, he investigat i efectivament hi han vídeos d’una hora… fins a 24 vídeos! Que construeixen la llista de reproducció 24 hores sense aturada! I sempre amb la mateixa cançó repetida una i altra vegada amb ballarins professionals, amateurs i gent “de carrer” gravats en una sola presa. El més interessant, per mi (com no podria ser d’una altra manera), és veure com respon la gent aliena a la gravació del vídeo.

I aquí em tens, enganxat com un addicte, al vídeo aquest mentre vaig fent el dinar tot cantant:
Because I’m happy, clap along…

Per qui no sàpiga de què va aquest tema, aquí el vídeo curtet:



Because I’m happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I’m happy
Clap along if you feel like that’s what you wanna do


El que està clar és que, al final, la cançó se t’enganxa… per nassos! ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada