Bloc personal,

diumenge, 19 d’octubre del 2014

Yosemite

Molt s’està parlant últimament de la darrera actualització d’OS X a Yosemite (OS X 10.10). I com se n’està parlant molt, també és normal que hi hagin moltes opinions parlant-ne bé i parlant-ne malament. El que passa és que, com sempre, són més altisonants les que en parlen malament.

He sentit a dir (llegit, per ser més precisos) que si les noves icones són un nyap, que si estan buscant reproductors alternatius a iTunes… en fi, un desgavell de despropòsits basats en l’experiència (bona o dolenta) i esforç necessaris per “superar” un canvi. Ep! Que els canvis no s’han de superar… només cal adaptar-s’hi!

Doncs en aquest punt haig de trencar una llança a favor i dir que a mi sí m’agrada. I m’agraden especialment les noves icones, tan discutides darrerament. Concretament la icona de iTunes m’excita… sí, em posa “caxondo” (intel·lectualment parlant). I també m’agraden els canvis que hi han hagut en les aplicacions, alguns molt subtils, però d’altres ben evidents que t’obliguen a reciclar-te però que, al meu entendre, sempre és per bé. I m’agrada tant que sempre em quedo amb ganes d’aprendre i saber què hi ha de nou i què més han canviat.

Malgrat l’oligopoli de la obsolescència programada…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada