Bloc personal,

divendres, 26 d’agost del 2016

The Leftovers (2014) S01




[6]

Molt ben filada.

M’ha costat molt començar la sèrie. Vaig veure el primer capítol, que em va costar empassar, i part del segon. La vaig deixar. I passades setmanes (un parell de mesos o més, potser) la vaig reprendre i no recordava pràcticament res.

La gràcia d’aquesta sèrie és que, passat el primer capítol, cadascun és independent i no estan constantment maxacant amb el mateix… cada capítol és una anotació o detall de coses que passen a cadascun dels personatges.

Potser esperava una mica més del capítol final…

10 capítols de 51 a 72 minuts.



IMDb (8,0):
“Tres anys després de la desaparició simultània de 2% de la població mundial, un grup de persones de Mapleton (Nova York) intenten continuar amb les seves vides, fent front a la pèrdua i la tragèdia per la manca d’explicacions sobre l’esdeveniment.”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada