Bloc personal,

dilluns, 16 de gener del 2012

Tornant a agafar el ritme

Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Després que a finals d’agost em comencés a trobar malament, vaig aturar les taules d’exercicis perquè tenia moltes molèsties musculars. El setembre van començar les primeres crisis, però a l’octubre van remetre i vaig poder fer el Repte Resistència i la Cursa Popular.

Al novembre però, les crisis van començar a repetir-se i la primera setmana de desembre va ser desastrosa. Així que, durant tot el mes de desembre no vaig fer absolutament cap tipus d’activitat física i, és clar, em vaig inflar com un tuxó.

Al gener sembla que la cosa s’ha normalitzat (tot i que la setmana després de Reis vaig agafar també la grip) i després d’aquests imprevistos he tornat a intentar a agafar el ritme.

De moment, a part de l’entrenament Nike+, he tornat a fer la mateixa taula de fa un any. O sigui que 3 sèries de 15 repeticions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada