Bloc personal,

dilluns, 24 de gener del 2011

Al gimnàs (3x15)

Fa un mes i mig, a mitjans de desembre 2010, em vaig apuntar al VilarencAqua. Després d’alguns problemes de peristiosis tibial a la cama esquerra per voler començar a còrrer pel meu compte... i havent superat el període de recuperació, he optat per apuntar-me a un gimnàs “com cal” amb sala de fitness, classes dirigides, piscines, spa interior i exterior, saunes...

Aquest primer mes m’he dedicat a “anar pel meu compte” per agafar un mínim de fons i poder començar a treballar com cal. He anat fent 20 minuts de bicicleta, 20 minuts de cinta i després una bona estona de piscina. I ara que ja he agafat el ritme li he demanat al Martín, el monitor que està l’hora que hi vaig jo, que em faci alguna taula d’exercicis.

Primer ha omplert una fulla amb els objectius a aconseguir i després m’ha passat la primera taula.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada