Bloc personal,

dilluns, 17 de gener del 2011

Gent responsable

Amb 12 ó 13 anys, a punt d'acabar l'EGB i sent el "fill del mestre" n'hi havia més d'un que em tenia en el punt de mira. Sembla que per mi tot eren flors i violes i per la resta el meu pare els putejava... als qui tenia d'alumnes

Recordo com si fós ahir mateix que un nano de l'últim curs, més gran que jo, em va agafar entre ell i un altre que ara no recordo pas qui era, al carreró que hi havia entre la tanca i el vestidor a l'hora del pati. Em va agafar pel coll i va començar a donar-me patades a la canyella perquè el meu pare l'havia suspès en un examen. Em va fer molt de mal, però no tant com un altre dia que, suposadament jugant en un partit de futbol, em va fer una entrada tipus karateka quan ni tan sols tenia la pilota a l'alçada de l'espatlla esquerra. Allò sí que va fer mal... I era la mateixa persona. Impunitat total!

Aquesta persona, de gran, l'he vist amb la seva dona i els seus fills, bon pare de famíllia i fa no gaire anys el vaig veure per la tele local que era el president d'una associació de veïns de la ciutat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada