Bloc personal,

dilluns, 13 de juny del 2016

Ja està aquí la germana gran: 20 Kg.

M’acaba d’arribar la germana gran de la família: la de 20 kg. encara que, de moment, serà filla única. Una pesa rusa o Kettlebell de 20 Kg. de competició.
Després de bastant de temps “treballant” amb les Kettlebell for poor, fa cosa d’una mica més d’un any (febrer 2015) em vaig comprar una Kettlebell de 16 Kg. amb recobriment de plàstic.

Les Kettlebell són un equipament de fitness bastant car en el que les diferències de preu, a part del pes, són pel material en que estan fetes. Per qui no hi estigui posat hi han 3 tipus de peses ruses o Kettlebells:
  • les de competició: que són fetes d’acer i medeixen totes exactament igual, 21 cm. Ø, sigui quin sigui el seu pes;
  • les de ferro colat: les que s’acostumen a veure normalment i que, en la majoria dels casos, són negres;
  • i les de formigó (o qualsevol altre material pesat i compacte) recobertes de plàstic, bastant més voluminoses especialment en pesos mitjans i grans.

La qüestió és que, després d’haver “vist la llum” amb El Plan Revolucionario + Desencadenado i haver-ne fet dos voltes i mitja, vaig voler pujar de nivell i vaig provar Efecto Kettlebell amb una de 16 Kg. Me’n vaig buscar una de ben econòmica no fos el cas que me’n cansés… però ha estat justament al contrari. Així que acabada la primera volta d’Efecto Kettlebell, he volgut anar a més amb Sinergia (una combinació de Desencadenado i Efecto Kettlebell) i veient que la cosa rutllava bé, he decidit avançar-me i comprar-ne una de 20 Kg. per preparar la segona volta d’Efecto Kettlebell.

La cosa és que, per sort o desgràcia, he volgut anar massa depressa i se m’ha ocorregut vendre’m la de 16 Kg. de plàstic per Wallapop i comprar-me la de 20 Kg. de competició abans d’acabar Sinergia amb el resultat que la de 16 Kg. me l’han prés literalment de les mans i gairebé em quedo sense res… però finalment no: la de 20 Kg. ha arribat just a temps.

L’ordre natural de germanes és: primer una de 16 Kg., després pujar a la de 20 Kg. (punt en el que ens trobem), continuar amb la de 24 Kg. i acabar amb una segona de 16 Kg. En la meva humil opinió amb això ja faríem per uns quants anys… amb això i especialment combinant exercicis calistènics (Desencadenado) amb exercicis balístics de força (Efecto Kettlebell). Com que “familia unida jamás será vencida” per això havia pensat que tota la família fos igual… de competició… ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada