Bloc personal,

dijous, 2 de novembre del 2006

He estat malalt! Molt malalt!

De fet he hagut d'agafar la baixa 3 setmanes i mitja. El motiu? Les cefalees de cada any, és a dir, els clúster. Però aquest any en plan bèstia. Fins a 24 pastilles al dia m'he hagut de pendre durant 3 setmanes, a part de les injeccions per treure el dolor... i fins a 6 injeccions diàries, que multiplicat x 9 euros, que és el preu de cadascuna vol dir que hi han hagut dies que m'he "punxat" 10.000 pessetes al dia...

Horrible! El dia que vaig passar dels 600 euros en medicaments ja vaig deixar de comptar.

L'important és que ara em començo a trobar molt millor. A veure si recupero el costum d'anar escribint aquest blog i els altres que tinc ben aturadets...

Per cert, he actualitzat el blog "pare" i té un altre aire. Aquí. Encara que no em funcionen les imatges de substitució... i això que en aquesta baixa m'he empassat un llibre de JavaScript... almenys ara sé el per què funciona o el per què no funciona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada