Bloc personal,

divendres, 8 de desembre del 2006

Ja tinc ADSL!!!

El dia 14/11/06 vaig sol·licitar l'ADSL després d'estar valorant les diferents ofertes del mercat. Em vaig decidir per ya.com perquè, per preu, era més econòmic: els primers 4 mesos 9,95 euros, i la resta 10,95. De fet el mateix que Telefònica, però amb Telefònica l'oferta acabava a finals d'any i per tant només pagava 9,95 euros un mes... I a més el router de ya.com era de 4 ports, mentre que el de Telefònica era "monopuesto".

L'ample de banda, el mateix per tots dos: 1 MB de baixada i 300 Kbps de pujada. Ahir mateix vaig fer la prova a adsl4ever i em donava 305 Kbps de pujada i 818 Kbps de baixada.


I la instal·lació rapidíssima. El dia 5/12/06 vaig rebre un missatge al mòbil que havia sortit amb Seur el router; que en 48 hores el rebria. I efectivament, ahir el vaig rebre. Una caixeta i una carpeta amb les instrucccions. Tot molt senzill (per tontos que dic jo) i rapidíssim...

Així que ja em veus aquí actualitzant aplicacions com un comdemnat... Ja era hora!

I ara a utilitzar aquest ordinador que és la xarxa: fent pàgines web des d'un navegador amb Blogger; enviant i rebent correu amb Gmail; actualitzant l'agenda... bé, el calendari, i tenint sempre el mateix a la feina i a casa; fent i editant arxius de texte; fulles de càlcul; etc. Allò de que l'ordinador és la xarxa és més veritat que mai.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada