Bloc personal,

dissabte, 28 d’abril del 2007

+365 "L'antiguitat..."

Després de 7 mesos, sí, 7 mesos, tinc una resposta del tema antiguitat.

El 27/09/07 vaig enviar un correu comentant això:
Ahir al vespre, en el decurs d'un sopar amb companys d'ofici va sorgir el sempietern tema dels calés... les peles... les cèntims... la pasta... els diners en definitiva. I em van donar una informació que no em cuadra amb la nòmina tal i com la tinc ara mateix.

Sembla ser que, efectivament, després de 3 anys en una mateixa empresa s'ha de cobrar l'antiguitat. Però en el nostre conveni això només és factible per empleats que hagin entrat a l'empresa abans del 2001... o potser era del 2002, ara no ho recordo. En qualsevol cas jo vaig entrar a ADN el 2003 i segons aquesta informació no hi hauria d'haver l'antiguitat a la nòmina. La veritat és que tampoc em van saber explicar el perquè.

En qualsevol cas, si hi figura antiguitat, hauria de ser per afegir al sou final. Igual que cada any hi ha la pujada de l'IPC, s'hauria d'haver aplicat una pujada per antiguitat.

Si us plau, comenta-ho amb la gestoria i diga'm alguna cosa.


Doncs fins el 17/03/08 no se'm va contestar això:
Després de la consulta que ens vares fer en referencia a l’antiguitat, s’han fet mes gestions perque el tema del conveni no ha tornat a sortir una actualitzacio des de fa anys.
Llavors han consultat amb un provisional i el tema de l’antiguitat es vigent desde l’any 2005.

He ocmentat que em facin numeros i en quan ho tingui t’ho passaré per e-mail.


I avui mateix (ja sabeu, +365...) he rebut la contestació amb números:
Et passo les dades del calcul de la teva antiguitat
T’ho ingresso a la compte habitual quan em diguin com especificaran amb nómina?



M'encanta la "noció del temps" que es té en aquesta empresa!!! :DDD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada