Bloc personal,

dijous, 5 d’abril del 2007

Ja tinc juguet nou

Avui per la tarda "ni curt ni gandul" ;-) me n'he anat al FNAC de Diagonal a buscar l'iMac de 24". Ahir vaig trucar per saber si n'hi havien: deien que en tenien un a magatzem i un altre d'exposició. Quan he arribat i he demanat per l'iMac m'ho han mirat i m'han dit que només quedava el d'exposició... :( però que a plaça Catalunya sí en tenien. Que trucaven (ho han fet davant meu) i me'l reservaven.

Ens n'hem anat al FNAC de plaça Catalunya i allà ningú en sabia res... però que en tenien un a magatzem. La noia m'ha mirat de dalt a baix i m'ha dit "però saps el què val?". Jo no li he donat més importància, però allà la gent anava consumint amb robes de marca i jo amb un polar del Decathlon... ;-)

M'he fet el carnet de soci (15 euros) i m'han fet un descompte del 5%. He pagat en metàl·lic 1.851,55 euros amb IVA inclós... El noi de la caixa rascava els bitllets no fossin falsificacions... :DDD De veritat! Quina pinta devia fer...

He baixat a baix he recollit la caixa i he demanat factura. Au, cap a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada