Bloc personal,

diumenge, 8 de juliol del 2007

La vida d'un friqui


Diga'm què portes al bolso i et dirè com i quant de friqui ets...

Doncs sí, sóc friqui, però friqui de segona divisió... ;-)

No hi ha res de marca. No hi ha un mòbil d'última generació, ni tan sols un iPod, ni la càmara és d'una marca coneguda, i a la PenDrive només li caben 256 MB. És que posats a ser friqui ja ho podria amb una mica de classe, no? No serveixo ¡ni pa' eso!

El cas és que cada dia del món porto a sobre, diria jo que, més de 2 kg d'inutilitats o friquisme. A saber:

1- La cartera:
Ja se sap, el DNI, la targeta (en singular) del banc, targetes de descompte, més targetes de descompte... encara més targetes de descompte, la de la seguretat social i tíquets de pagaments amb targeta... perquè ara mateix, de diners, ni cinc... ;-)

2- La llibreta del banc:
La veritat no sé perquè la porto, perquè portant la targeta en tinc prou. Potser algun cop que he necessitat treure més del disponible en targeta... com per exemple per la compra de l'equip.

3- La xeringa amb l'Imigran...:
Espero no haver-lo de fer servir durant moooolt de temps. Ara estic bé... i que duri! Cada puta injecció quasi 10 euros... fins a 6 al dia que m'he hagut d'arribar a posar en èpoques dolentes... l'última crisi em va sortir per quasi 900 euros de medicació "subvencionada" per la seguretat social! A sobre encara haig d'estar agraït... :(((

4- La càmara de fotos:
Comprada al Lidl. Esperava trovar una càmara de 3 Megapíxels per 100 euros. De fet amb la política d'ofertes que portava Lidl, ja li tocava. Però no. Van i en treuen una de 6 MP (de les primeres que van sortir amb aquesta resolució) per 239 euros... o aproximat (potser n'eren 279, ara no ho sé segur). Doncs, amb tot el dolor del meu cor, me'ls vaig gastar. No treu una meravella de fotos, però amb el temps, i després de carregar-me fotos per guardar en el record..., he aconseguit fer un parell d'accions en Photoshop que les deixa prou bé. És clar, això sí, en l'exterior. Si treballem amb flash aquesta càmara no serveis ni per jugar... només cal que mireu aquesta mateixa foto!

5- Trípode per la càmara:
Bé... minitrípode = 9 euros

6- El monedero:
No m'agrada portar monedes sueltes a les butxaques. Mai sé el que porto.

7- El carnet de conduir:
Com no m'hi cap a la cartera perquè es del tamany de targetes de crèdit, l'haig de portar a part.

8- PenDrive 256 MB:
Per la subscripció per 2 anys a MacWorld me la van regalar. M'ha fet, i em fa, molt servei.

9- Les claus de la moto:
Candaus, bagul i contacte. I perquè quan porto una moto, no en porto l'altre... ni el cotxe, és clar. Si no hi haurien claus per vendre i regalar.

10- Piles recarregables:
De la càmara de fotos per quan s'acaben...

11- Papers de la moto.

12- Llibreta de notes:
Em va molt bé quan la necessito... ara com tinc My Notebook... ;-) Una cosa no treu l'altra... cada cosa en el seu moment.

13- Les ulleres de sol:
Imprescindibles d'uns anys en aquesta part.

14- Mòbil:
Un Nokia que per canvi de companyia (de MoviStar a Vodafone) i sota contracte, "només" em va costar 9 euros. Ara torno a tenir targeta de recàrrega... 20 euros en 3 mesos! Potser sí que seré el més ric del cementiri!

15- Reproductor MP3:
De fet no l'acostumo a portar a sobre. Es diu iPocket i és d'Inovix. Tot i que reprodueix MP3 i vídeo WAV en un format molt específic i determinat, encara no he aconseguit reproduir cap vídeo. Sí hi tinc enmagatzemades fotos JPG. Però de fa temps, fins que vaig perdre el cable de conexió. Ara només l'utilitzo (ara i pràcticament sempres des que me'l van regalar per Nadal) per escoltar la ràdio (El cafè de la República de Catalunya Ràdio amb Joan Barril) l'estona que trec el gos al vespre i mentres entro el cotxe i activo el reg automàtic (si el reg és automàtic per què s'ha d'activar?: això és més llarg d'explicar).

16- Les claus de casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada