Bloc personal,

dijous, 18 de juny del 2009

Boquilla Benterfa banús 3C


M'acaba d'arribar, ara mateix, la nova boquilla Benterfa en fusta de banús i numeració 3C (equivalent a l'1 1/2C Bach). I la història de com ha arribat no té desperdici:
- Vaig fer la comanda a Cyber Musical Instruments - CMI abans de Nadal i em va arribar la factura amb data 31/12/09. El pagament es va fer a través de PayPal.
- Resulta que de seguida em van avisar que en aquell moment no en tenien en stock (si ho haguessin fet bé, quan no tens en stock no dones possibilitat de vendre una cosa que no tens) però que estaven esperant l'enviament d'Extrem Orient d'una partida que havia d'arribar abans d'acabar el mes de gener.
- Va passar gener, vaig reclamar, i em van dir que arribaven ja... Va passar febrer i el mateix. Va passar març i el mateix.
- Fins que em vaig cansar i els vaig dir que portaven massa temps, havent cobrat un producte, sense servir-lo. Que em retornessin l'import de la meva compra. Em van retornar la totalitat de l'import en el mateix compte PayPal que vaig fer la compra i al moment!!!
- I a mitjans de maig rebo un correu que ja han rebut el material que m'ho enviaran de seguida (???). No entenia res... si he demanat que em retornin els diners, no m'han d'enviar res.
- I a avui mateix ho he rebut... amb data de sortida 28/05/09 (Déu n'hi do!). Sense pagar ni cinc!!! De tant en tant ja està bé que em surtin bé les coses, no?

I a sobre, de regal, m'han fet arribar un protector labial específic per musics amb llavis ("for musicians with lips" tal i com resa el subtítol). Es diu ChopSaver i combina els beneficis de les herbes amb els olis i greixos més refinats (això és el que diu al revés del producte). Bé doncs, què més vull... ;-)

La nova boquilla Benterfa té de diferent respecte el prototip que vaig provar quan encara estava preparant el seu llançament que: primer no porta la signatura Benterfa (bastant lletja per altra part) i després que és desenroscable. Així que trobo que l'han millorat bastant. Ara bé, és lògic per altra banda que, comparat amb la MegaTone de la Bach, em sembli mooolt lleugera... com una pluma... ;-)

No passaré a enumerar els avantatges d'aquesta boquilla perquè justament jo els coneixia amb anterioritat per experiència pròpia (ja vaig explicar una mica aquí i sobretot aquí, els meus "escarceos amorosos" amb el senyor Maurice Benterfa que vaig tenir la sort de conèixer personalment).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada