Bloc personal,

diumenge, 15 de maig del 2011

Les noves samarretes del Barça: lletges de nassos!

Hi ha una tendència generalitzada en el moment que hi ha un canvi, que fa que en general es reaccioni en contra d'aquest canvi. Com ja les he vist de tots colors, per exemple en les innovacions tecnològiques de Mac en que, en el moment de la novetat només se senten les veus crítiques (les que en parlen bé no se senten) i de vegades molt crítiques, però el temps posa les cosa al seu lloc i les novetats, en Mac, han estat gairebé sempre més que un encert (estic pensant en l'iPhone i en l'iPad). És per això que quan hi ha un canvi sóc més que prudent i penso, i d'aquí un any?, això m'agradarà?

Però em sembla que no és el cas de les anunciades noves samarretes del Barça. L'horrorós logotip de Qatar Foundation feia preveure el desastre, però la veritat és que em pensava que per la samarreta l'"arreglarien"... No ha estat així: el logotip lluirà el seu horror tipogràfic.

I a això li hem de sumar el desastre de la combinació de colors (aquí sí que podria ser més prudent, perquè els últims canvis d'equipacions de primer no m'han agradat, però després m'han anat entrant). De fet tenen alguna equipació realment molt "guapa", per exemple la de ratlletes fines horitzontals verdes en els desplaçaments.

Ara però, no puc més que posar el crit al cel i dir: Déu meu, què lletges que són!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada