Bloc personal,

dilluns, 9 de maig del 2011

Primer objectiu aconseguit

Bé, doncs... primer objectiu aconseguit: reunir tots els blocs en un de sol, aquest. Ja li he donat l'estructura i l'estil que volia que, com sempre, m'ha donat més feina de la que em podia suposar... però sempre n'acabo aprenent. I també com sempre estaré encara bastant de temps tocant i afinant alguns aspectes que vull acabar de pulir, però la part grossa JA ESTÀ!

Ara només queda acabar les pàgines hola i contacte en les que estic treballant i tindré el web ricardvilanova.com versió 4.0 acabat.

Després, amb més calma, em podré dedicar a la versió 3.0 d'Estudi Melic (l'actual versió, tot i que consta com 2.0, en realitat és la 2.5 perquè he fet canvis en el CSS que l'ha "revifat").

Em queda abans però, esperar a que facebook solucioni un bug que té que no em permet ara mateix importar les anotacions del bloc. Espero que només sigui qüestió d'un poc temps...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada