Bloc personal,

divendres, 1 de juliol del 2011

Ja surt la casa a Google Street View



Ja era hora! A partir d'avui (anunci oficial) Vilanova i la Geltrú ja està fotografiada i surt al Google Street View.

Fins fa un parell d'anys només sortien alguns carrers i eixos d'accés principals. Va ser el 10 de desembre de 2009 que vaig veure passar el cotxe amb la càmera per la porta de casa... han passat gairebé dos anys fins que han incorporat aquelles fotografies!

Just un mes abans (10/11/09) em vaig enterar que gairebé tota Espanya estava fotografiada... menys Vilanova.

En algunes fotos d'aquí sota es veu fins i tot l'ombra de la càmera sobre el cotxe. En la primera foto surt la finestra de la cuina on, suposadament darrera d'aquesta, estic jo observant el cotxe amb la càmera... Sóc molt freak, no? ;-)








I és clar que ara també surt la nova adreça on visc ara:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada