Bloc personal,

dilluns, 7 de novembre del 2011

¡Zasca! En toda la boca...

De la Renda 2010 que vaig fer al maig han passat molts mesos i havia oblidat per complet, que havia fraccionat el pagament. I no només ho havia oblidat, sinó que a més a més no m'ho havia anotat enlloc! Això és el més fotut!

El cas és que avui 07/11/11 he rebut un ¡zasca! en toda la boca... de manual, justament quan menys m’ho esperava i més malament tenia el compte...

Sabia que havia de pagar una “pasta” de tres parells (per un pobre bocamoll com jo), però no sé per què però ja la donava per pagada. He badat com un gamerús!

Total: les administracions, que no en tenen prou en “abusar” de la gent treballadora i ja no només no paguen l’estipulat als (il·legals) 9 mesos, sinó que van camí de fer els 12...  i tant tranquils. Mentrestant jo amb el compte en números vermells...

S’accepten donatius. ;-)

Ja n’apendrem, ja... a base d'hòsties.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada