Bloc personal,

dilluns, 7 de novembre del 2011

16 tipus d’orgasmes femenins!



  1. Asmàtica: Uhh... Uhhh... Uhhh!
  2. Geogràfica: Aquí, aquí, aquí, aquí!
  3. Matemàtica: Més, més, més, més!
  4. Religiosa: Ai Déu meu, ai Déu meu!
  5. Suïcida: Em moro, em moro!
  6. Homicida: Si pares ara, et mato!
  7. Zootècnica: Vinga el meu mascle, vinga!
  8. Porrista: Fot-li... fot-li... fot-li!
  9. Professora d’anglès: Oh... yes, oh... good...
  10. Tipus Projecte Un: “¡No pares! ¡Sigue, sigue!... ¡No pares! ¡Sigue, sigue!”
  11. Negativa: Nooo, noooo!
  12. Positiva: Sí... sí... sí!
  13. Professora: Sí... això... per aquí... molt bé... correcte... perfecte.
  14. Desinformada: Què és això...? Per què...? Què em fas?
  15. Analista de sistemes: OK. El procés ha finalitzat amb èxit.
  16. Clarivident: Ho sento venir... ja gairebé ve... ho veig, ho veig.


[Llegit en algun correu d’spam... però mira, m’ha fet gràcia... ;-)]

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada