Bloc personal,

dimecres, 14 de maig del 2014

Nova marca 5K -> 22:13

Temps final *:
22:13

Ritme:
4:26 min/km

Dins l’entrenament mig forçat per encabir-hi la recuperació de l’última cursa fent-lo coincidir amb la fase d’acondicionament previ i el poc temps disponible (4 setmanes mal comptades quan l’aconsellable serien 3 mesos), avui tocava fer 5 km a ritme de carrera (4:26 min/km). I els he fet. Ara bé, no ha estat fàcil. Els he patit de principi a final! Ja la setmana passada em va costar fer els entrenaments programats. De fet no els vaig acabar en la seva totalitat perquè anava molt fatigat i bloquejat muscularment…

Avui no tenia la càrrega muscular de la setmana passada, però sí estava molt fatigat. Amb tot, les sensacions de cara al diumenge no són tan dolentes com les de la setmana passada, però no em veig amb la força necessària per complir les previsions: anar a 4:26 min/km (ritme al meu GPS) i baixar de 45:00 (temps final en la distància homologada, és a dir, 250 m. més que en el GPS). En altres carreres, a aquestes alçades em notava sobrat. Ara no és el cas i no sé si “hipotecar-me” en aquest ritme i acabar petant en un moment o altre, o oblidar-me del ritme i anar a difrutar i prou. A veure com va…

En qualsevol cas, sense buscar-ho i dins un entrenament amb no gaires bones sensacions, millor marca en 5 km: 22:13 (4:26 min/km). Entre altres coses perquè quan em toca fer aquesta distància és a ritme de trot… ;-)


Millors marques en altres distàncies:
10 km (19/05/13): 45:21 (4:32 min/km)
Mitja Marató (15/12/13): 1:42:15 (4:49 min/km)
Marató (17/03/13): 3:52:15 (5:27 min/km)


(*) La marca és sobre 5,02 km marcats al GPS. Si fos una distància medida sobre el carrer i homologada hauria d’haver fet entre 100 i 150 metres més… i per tant entre 30 i 60 segons més…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada