Bloc personal,

divendres, 18 de febrer del 2011

3 dies sense moto... :(

Dimarts passat, 15/02/11, quan tornava cap a casa plovia. Com tenia la transmissió pendent de canviar-la em va semblar un bon moment per cuidar-la fins el final. Així que dimecres 16/02/11 la vaig untar de greix de cadena. Engego la moto, li poso la primera marxa i no es mou... la segona i tampoc... el mateix amb totes les marxes: no m'entraven, o millor dit, sí entraven però la moto no es movia.

Després de mirar-m'ho des de davant, des de darrerar, des del costat i des tots els punts de vista possible em decideixo a trucar a l'assegurança que em faci arribar una grua. Li dic clarament a la noia que la moto arrenca però no entren les marxes i que la moto està al garatge, que hauran de fer entrar la grua al garatge... que sí, que sí, que cap problema. M'arriba la grua i em diu que si vol que m'intenta arrancar la moto. Ein? Com? Però si la moto arranca, el que passa és que no entren les marxes! Evidentment la grua no entrava al garatge i vam haver de pujar-la empentant-la per la rampa fins dalt.

La veritat és que tenia molts dubtes de com quedaria trabada una moto amb dues rodes sobre una plataforma d'una grua, però ho va fer molt bé i s'aguantava perfectament. És més, millor sense cavallet o pota de cabra. L'aguantava la força de les corretges que presionaven la moto contra la seva suspensió i no es va moure un milímetre.

Vam arribar al taller a les 4 de la tarda en punt, quan obrien el taller. L'Antònio ja va endevinar què passava i va veure de seguida que el problema era la rosca que aguant el pinyó i tot l'eix de la transmissió a la part davantera. El problema és que aquesta rosca, quan es canvia la transmissió es manté i no estava previst; així que la va haver de demanar i no sabia si arribaria el mateix divendres o potser dilluns.

Avui divendres 18/02/11 he trucat al migdia i ja havia arribat la peça i estava muntant la moto. En definitiva 414,60€ de l'ala que en aquesta ocasió no m'han fet tant de mal perquè ja m'ho esperava. De vegades m'espero 80-90€ per una feina i quan me'n claven 120 poso el crit al cel, però no ha estat aquest el cas. A més com ja sabia el que valia la transmissió vaig demanar que em fés també el canvi d'oli, de filtre d'oli, filtre d'aire i bujies... o sigui un "completo"... ;-)

El comptaquilòmetres em sembla marcava 53.760 Km. i la cosa ha anat així:
  • Filtre d'oli: 11,03€
  • Junta de buidat: 1,38€
  • 2,80 l. d'oli de motor Motul: 40,32€
  • filtre d'aire: 30,53€
  • 2 bujies: 20,50€
  • kit de transmissió: 150,84€
  • rosca eix de sortida (el problema de l'avaria): 11,71€
  • arandela precintadora rosca: 1,80€
  • mà d'obra (desmuntar, substituir, muntatge, prova i NETEJA!!! ;-)): 83,25€
TOTAL NET: 351,36€ + 63,24€ IVA (18% la mare que el va parir!!!) = 414,60€

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada