Bloc personal,

dimarts, 1 de febrer del 2011

Interessantíssim bloc: Aneu a cagar

Tot just anava a escriure una entrada escatològica i, per documentar-me, he anat a buscar informació i m'he trobat amb una sorpresa molt divertida: un bloc anomenat Aneu a cagar en el que, tot i que no està massa actualitzat no hi ha una sola entrada que no te'n facis un tip de riure, sempre acompanyades d'una imatge que no et pot fer sentir indiferent... ;-)

L'escriu algú que es fa dir Pere Llufa i aquesta és la imatge que posa al seu perfil de Facebook...

No és només que riguis molt, sinó que a més està fet com Déu mana i escriu que fa goig. Quan sigui gran jo voldria escriure així...

Per mostra un botó... un exemple d'un troç d'entrada titulada De Brummel, calçotets, mitjons i altres bèsties nadalenques:

"Per això, tres mesos abans de les festes de Nadal permeteu-me aprofitar aquest espai per llançar un missatge als meus familiars, amics, coneguts i saludats:
Benvolguts fills de puta, els mitjons i els calçotets ja me’ls compro jo; la colònia també i de corbata no en porto.
Voleu fer-me el podrit favor de regalar-me una PS3, una Wii o qualsevol altra collonada que em permeti gaudir com un gos?"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada