Bloc personal,

dimarts, 21 de febrer del 2006

De règim!

Tal i com explico aquí, avui he anat al Clínic a recollir les anàlisis que em vaig fer el dia 8 d'aquest mes. Sembla que tot està correcte. El pes correcte (106,8 Kg, per contra dels 107,5 Kg de l'any passat). La tensió també (12/8, exactament igual que l'any passat). Potser una mica passat de T4 (tiroides) i m'ha passat dels 200 mcg que prenia fins ara als 175 mcg que ja prenia fa temps. Tot el demés correcte.

Li he explicat que em preocupava haver d'estar prenent sempre el Manidon 120 Retard perquè sino acabava amb mal de cap i m'ha dit que cap problema. Que és un medicament que prén molta gent per la tensió per tota la vida. O sigui, que si deixant-lo tinc dolors, el puc està prenent "sempre"... Quina il·lusió! Un altre medicament "de per vida"... ;-)

El que li he demanat és que em donés un règim. Ja portava setmanes que "m'havia deixat anar" i estava fent "animalades" amb el menjar comptant en que quan em toqués anar al Clínic li demanava un règim. Doncs ja el tinc. Es diu el "règim de passar gana". :DDD Com tots, no?

És, sobretot, per diabètics que s'han de control·lar la dieta. I està basat en les racions. M'han donat un vaset petit amb unes ratlletes que indiquen la quantitat d'arrós, pasta o patates que puc menjar en cada ingesta. Realment el que em diuen és que passaré més gana que el gos d'un ceg.

L'important és que ja l'he començat... A veure com m'afecta el caràcter.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada