Bloc personal,

dimecres, 10 de maig del 2006

L'Oscar Martí ha mort

Avui a 2/4 de 10 han fet la missa a l'església de Sant Antoni. Va morir abans d'ahir.

Va ser el meu primer professor de trompeta. I de fet qui em va introduir a la Banda Puig.

Tot i que sempre he pensat que Òscar ha d'anar accentuat, ell mai li posava l'accent. És més, fei èmfasi en que com no portava accent s'havia de pronunciar fent tònica l'A.

Un gran home. Tenia 89 anys... em pensava que en tenia molts més... Fa 22 anys quan em va començar a ensenyar a tocar la trompeta, recordo que havíem de pujar l'equivalent a 4 plantes de la Casa Magrinyà, i ell devia tenir 58 anys. Doncs era jove! I li costava molt pujar. Ja tenia problemes de mobilitat. A mi ja em semblava gran. I l'any passat, quan van fer un sopar de recordatori de la Banda Puig, el vaig veure igual.

Han fet una missa foça maca. Una mica llarga potser, però maca. Han hagut intervencion de diferentes corals i d'una Banda Puig.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada