Bloc personal,

dissabte, 8 de desembre del 2007

Nou disc dur 500 GB per Time Machine


Ara mateix tinc Time Machine realitzant còpia de seguretat del disc dur... del nou disc dur Lacie de 500 GB que m'he comprat al Fnac per 109,90 €. L'havia vist millor de preu al K-Tuin, però finalment com anava a passejar per Barcelona, tenia l'Fnac més a prop... i a més tinc punts... ;-)

El disc dur l'he hagut de formatejar amb Mac OS Plus (amb registre) amb Utilitats de Disc. L'he anomenat SEGURETAT. I després li he fet les particions tipus GUID per OS X en ordinadors amb processador Intel. Una es diu SEGURETAT 1 i l'altra SEGURETAT 2. Abans de que li fés les particions ja m'ha detectat el disc i em preguntava si hi volia fer servir Time Machine.

És curiós perquè diu que fa còpies de seguretat:
• cada hora durant les últimes 24 hores
• diàries durant l'últim mes
• semanals fins que ocupi la capacitat total del disc de còpia de seguretat

I aquí venen els meus dubtes. Jo he particionat el disc per guardar-me'n una mica... però si el disc dur original de l'iMac és de 250 GB, i cabran en 232,9 GB que es el que ocupa una partició formatejada? I per què diu que de les 232,9 GB només n'hi han disponibles 217,0 GB?

Doncs no ho sé. Ho preguntaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada