Bloc personal,

dilluns, 27 d’octubre del 2008

Coses de nens...

Què li pot passar a un nen de 3 anys, quan te'l porten a les 9 del matí perquè ha vomitat i no s'acaba de trobar del tot bé... ni del tot malament... doncs que en un mini descuit de 30 segons és capaç de posar-se al cap un adaptador de vàter per nens petits... i que un cop posat NO ES POT TREURE!!!

Doncs exactament això és el que m'ha passat aquest matí. En principi es quedava a casa perquè havia vomitat, però pel que ha anat fent no estava tant malament (tot i que després ha tornat a vomitar, senyal de que no està tampoc massa fi...) i en 30 segons que m'han trucat per telèfon i davant meu, perquè jo me n'he anat al lavabo a parlar per telèfon i ell m'ha seguit, en un moment ha obert l'armari del lavabo i ho ha tret pràcticament tot. No obstant, he tingut temps de treure-li de les mans el netejavidres, però l'adaptador del lavabo ha sigut veure'l i posar-se'l. I ell mateix s'ha donat compte que li costava entrar. Deia que li feien mal les orelles...

Però és clar, un cop posat, qui li treu?

He hagut de buscar els alicates i trencar el plàstic, és clar. Era això o avisar als bombers. Sort que ho he vist a venir i he tingut temps de fer-ne fotos per reportar l'acció... ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada