Bloc personal,

dissabte, 27 de març del 2010

A Terrassa a escoltar (i veure) jazz


Mostra Circuit moto "Terrassa" en un mapa més gran
Tal i com he comentat al blog de Tot aprenent a improvisar jazz, avui feia un dia ben calurós de primavera. I per la moto molt ventós també.

Com tenia previst anar a escoltar un concert de jazz a Terrassa, he aprofitat i m'he preparat un circuit per arribar-hi sense pagar peatge... tot i que, justament avui mateix, hi havia vaga de control·ladors de peatge i estaven les barreres obertes... potser l'únic dia en tot l'any.

Sortint de Vilanova direcció Vilafranca. A Vilafranca l'autopista fins Sant Sadurní. Així no paguem... A Sant Sadurní agafem el desviament cal la C-243b direcció Gelida. Travessem Gelida i arribem a Martorell. Aquí m'he liat i he passat on no havia de passar i he sortit direcció nord per tornar a baixar per l'altra autopista i, ara sí, direcció Terrassa per la C-243c. I a Terrassa cap la plaça Vella. A Terrassa també m'he liat i he entrat per l'entrada sud i ho havia de fer per l'oest.

Al tornar he sortit bé, però m'he liat, i molt, a Martorell. Havia d'entrar a Martorell i a la betzinera girar a l'esquerra i, per equivocació, he tirat recte. Resultat: he agafat un altre cop les dues autopistes i m'he tornat un altre cop a l'entrada de Martorell com aquell que està jugant a un videojoc, el seu personatge mora i torna a començar la partida... ;-) Al segon intent ho he fet bé i he arribat a la carretera direcció Piera. No calia arribar-hi, per suposat. Just passar Masquefa, desviació a l'esquerra cap Sant Sadurní i, a partir d'allà, com sempre de tornada cap a casa.

Feia tanta calor que res de pantalons i res de botes, que ja vaig passar prou calor dimarts quan vaig anar al Clínic a la visita anual. Pensar que quinze dies abans, tot ben equipat, el fred que feia. És clar que era el dia després de la 'gran nevada'.

En resum 70 Km. llargs d'anada i uns altres tants de tornada amb un temps estimat de 1 h 20 m, que és el que he tardat però perdent-me i tot... ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada