Bloc personal,

dissabte, 13 de març del 2010

Nova compra a Thomann.de

Fa cosa de 6 mesos faig fer una compra considerable a Thomann. Ara hi he tornat per quatre coses que em rondaven pel cap. Volia comprar més coses perquè em sortissin les despeses gratuïtes, però potser no era el millor moment per efectuar tan gran dispendi. Així que m'he "conformat" amb això:
És el típic de sempre... necessitar només necessitava la sordina que se'm va espatllar. El que passa és que em va fer gràcia tenir una boquilla per aguts perquè sembla que si tens la boquilla pujaràs més amunt... I ja posats, com era molt barat, les escombretes i l'espiral, que ja en tenia però mira... ara en tinc més... ;-) I també ja posats, un altre estoig per boquilles: aquest per les del flugel. I com em feia il·lusió tornar a tenir un estoig petit per la trompeta per penjar a l'esquena doncs... curiosament el nom és gig bag, o sigui, bossa gran... i aquest ha estat el problema... era massa gran. L'he volgut retornar perquè tenim la Garantia Money Back de 30 dies però mentres una bossa d'aquestes només val 23,90 €, fer l'enviament de tornada em costava més de 50 €!!! (en l'enviament de tornada els volia colar la sordina, però m'ho he acabat menjant tot...), així que res de res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada