Bloc personal,

divendres, 14 de juny del 2013

Estrenes de cinema?

No sé què nassos passa en aquest país que tot arriba tard (tard i malament...).

En definitiva que, al final, més val veure-les per mitjans “dubtosos” que, a sobre, no porten  anuncis contra la pirateria... ;-)

Jo ja les he vistes 2 setmanes abans que s’estrenin aquí al 3r món... I m’han agradat molt les dues (més Star Trek, és clar, especialment per l’actor que aquí fa de dolent...).

Star Trek: Into the darkness (2013)
Estrena a USA: 16/05/13
Estrena a Espanya: 05/07/13 (1 mes i mig després!!!)
Jo l’he vista: 10/06/13 (en molt bona qualitat per ser CAM... jo diria que no és CAM, que és alguna còpia pirata del DVD per avaluació... amb subtítols)

After Earth (2013)
Estrena a USA: 31/05/13
Estrena a Espanya: 28/06/13 (1 mes després)
Jo l’he vista: 13/06/13 (en qualitat CAM no massa bona i sense subtítols... tampoc fa falta: pel poc que parlen s’entén pràcticament tot)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada