Bloc personal,

dimarts, 3 d’octubre del 2017

Merrell Trail Glove 4

Ara sí! Ja les tinc aquí! Bastant abans del previst fins i tot… M’acaben d’arribar les Merrell Trail Glove 4. I aquí unes primeres impressions a nivell visual i de sensacions, respecte les anteriors.

Primer de tot però, comentar el preu. El preu d’aquestes sabatilles està “marcat” en 120€, però amb més o menys facilitat es poden trobar entre 100 i 105€. A mi m’han costat 70€ perquè he trobat una manera de fer “trampa”.

Jo calço un 45 EU –que equival a un 11 US o 10.5 UK (29 cm)–, però en realitat haig de calçar aquest número perquè tinc el peu molt ample, bastant alt i òbviament cal deixar un marge al final del peu per allò de quan s’infla… Normalment a Espanya es venen els números sencers, és a dir, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46… El cas és que a Amazon les hi tenia l’ull posat des de feia temps i, de cop, vaig començar a veure que es podien aconseguir millor de preu. Com passa en aquests casos, acostuma a ser en colors “lletjos”, models descatalogats o números que ningú compra. Però en aquesta ocasió la “trampa” estava en que els números sencers (43, 44, 45…) estaven a preu normal, però hi havia disponibilitat de números fraccionats –gens habitual–, i com sembla que ningú compra perquè o calces un 44 o un 45 –poca gent hi haurà que, de normal, calci un 44,5– estaven descomptats a 70€ i a més amb disponibilitat en el color que jo volia. Veient que era una oportunitat que no podia deixar escapar no vaig tardar gens en decidir-me. Però, és clar, calçant un 45 havia de demanar un 44,5 o un 45,5… Vaig demanar un 45,5 EU –11.5 US o 11 UK (29,5 cm)–.

El més interessant i sorprenent de tot és que m’ha arribat un 45! I aquí m’he tornat boig… he començat a mirar les caixes de sabatilles que guardo i acabo de donar-me compte que, en les anteriors Merrell Bare Access Trail vaig demanar un 45 EU i em va arribar un 44,5 EU –10.5 US o 10 UK (28,5 cm)–. I jo sense saber-ho… El cas és que m’ha sortit la jugada rodona. Molt content.

Ara bé, les primeres impressions a nivell visual, posant les velles al costat, és que eren molt llarges i més estretes. La veritat és que les Merrell Bare Access Trail tenen una sola molt ample, que suposadament dóna més estabilitat a la petjada. Però un cop posades les noves ja no semblen tant llargues… només era la sensació de posar-les una al costat de l’altre. I sí que són més estretes, però per tenir més contacte de petjada a nivell lateral amb el terra, que no t’obligui sempre a fer la petjada segons la forma de la sola. Això ho trobo bé.

Posades són un guà. No tenen llengüeta. És la part interior que continua i es posa dins la part exterior. Ajudat, això sí, per una goma. I el que no tinc tant clar és si aquesta goma, amb el pas del temps i els quilòmetres, aguantarà o no. Això ja ho veurem. Tampoc m’acaba de fer el pes, a nivell visual, aquesta “novetat” de la llengüeta, perquè en el cas de la gent com jo que tenim el peu molt ample, la llengüeta no queda centrada visualment… vull dir que l’etiqueta no queda al centre. Les sabatilles amb llengüeta, tant si tens el peu molt ample o molt estret, recolocant la llengüeta sempre queda al centre. Amb aquest nou tipus, la part interior embolcalla el peu –entenc que funcionalment és molt millor–, però no queda centrada visualment.

Ara, passats uns minuts amb les sabatilles posades i sense tenir les altres davant, m’agraden moltíssim i em sembla que s’hi ha de poder córrer molt bé.

Seguirem informant… ;-)

I per acabar el quilometratge total de cada sabatilla a dia d’avui:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada