Bloc personal,

dimarts, 18 d’octubre del 2011

Unboxing (1)


Acaba d’arribar un missatger d’UPS portant-me un parell de paquetets... Què seran?




Però... oh! oh! Què és això? Una funda? De què? I la caixa? Obrim-la?




Ooohhh! Un iPad! Què bonic!




I darrera què hi porta inscrit? Klaatu Barada Nikto i http://ricardvilanova.tel. Osti! Què friqui!

iPad2 + iOS5 + iCloud. A l’última que està el nen... ;-)

En aquest precís moment tinc la sensació d’haver estat hivernant mooolt de temps. Com no tinc iPhone ni he viscut el boom del primer iPad, aquest que tinc ara, que és l’iPad 2, em sembla tan novedós que fa que em pregunti què he estat fent tot aquest temps sense tenir un dispositiu tàctil...

M’estic fent gran... bé, ja m’he fet gran... ai, sí!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada