Bloc personal,

diumenge, 30 d’abril del 2006

La tercera revisió (12.480 km) i de regal... les defenses!


Portava tota la setmana trucant per veure quan podia portar la moto la taller. Finalment quan dijous vaig parlar directament amb l'Antonio em va dir que la portés dissabte pel matí que per la tarda la tindria. A les 10 estava al taller. I a les 7 de la tarda vaig anar a recollir-la.

Va ser entrar al taller i buscar amb la vista la meva moto, i llavors veure l'única V-Strom que hi havia allà al costat de la porta. De fet la moto quedava a les fosques. Només veia la silueta a través del contrallum que feia la porta d'entrada. Però després d'assegurar-me que era la meva, el cor em va fer un bot. Es veia clarament que la moto portava les defenses posades...

Des de novembre que les tenia encarregades, només m'havien avisat, fa dos mesos, que en aquell moment no en tenien disponibles i que al cap d'un mes els arribaven noves i les enviaven llavors. Però no sabia que ja feia més de dos setmanes que estaven al taller... Així que va ser una molt agradable sorpresa.

Com que no m'ha fet papers "oficials" els números aproximats són aquests: pressupost del seguro (cobrat amb data 29/11/2005!!!) 319 euros - la revisió dels 12.000 km 105 euros - les defenses amb portes inclosos 164 euros = TOTAL vale de 50 euros que em queden encara per "gastar" al meu favor.

Les defenses són les Hepco-Becker i són les que detallo aquí.

Vaig estar mirant també els pelacrash que valen uns 60 euros i també les defenses Givi, una mica més econòmiques, però els pelacrash pagant el seguro se'm quedaven justets, i les Givi hi havien comentaris que alguns models antics vibraven a certes velocitats, i tot i que, deien, en els últims models aquestes vibracions semblaven arreglades, en l'excursió de la KDD tricomando algú que se les havia comprat (el nou model) em comentava que continuaven vibrant i que havien hagut de fer invents perquè no molestessin.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada