Bloc personal,

dijous, 12 de febrer del 2009

Herois 3a temporada... volum 4


M'estava veient els últims capítols que no m'havia pogut veure en el seu moment de la tercera temporada i acabo de descobrir que hi ha un quart volum... dins la tercera temporada. És a dir, els capítols han continuat emetent-los des de setembre... que vaig perdre la pista per la falta d'ADSL.

Resumint: la tercera temporada tindrà 25 capítols, 13 dels quals formen part del volum 3 i els 12 restants del volum 4.

Jo anava veient capítols d'aquesta tercera temporada i veig que s'acosta el final de la sèrie... que no acaba massa bé i que comença el següent volum. I ara acabo d'entendre això dels 13 capítols del volum 3 i els 12 del volum 4. Ara mateix m'estic baixant el segon capítol d'aquest volum 4.

I pensar que em vaig quedar en el 5è capítol allà per l'octubre de 2008... Com han canviat les coses!!! ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada